A place for customers to chat about Realmac and its products - RapidWeaver, Clear and Ember!

Standaard contactformulier

RikNorgeRikNorge Posts: 7Members
Hoi!

Ik heb een vraag over het standaard contactformulier van RW. Deze wil ik gebruiken om een bestelformulier voor foto's van te maken en in principe voldoet aan mijn eisen maar ik vraag me een aantal zaken af:

1. is het mogelijk is om de lengte/van de invulvelden aan te passen en zo ja, hoe?
2. is het mogelijk om de ruimte tussen de velden aan te passen en zo ja, hoe?
3. is het mogelijk om meerdere velden naast elkaar te zetten en zo ja, hoe?

Hoop dat jullie mij kunnen helpen!

groet

Comments

• el mourabbiel mourabbi Zakynthos, GreecePosts: 598Members
    edited 12:18PM
    on 1264797324:
    1. is het mogelijk is om de lengte/van de invulvelden aan te passen en zo ja, hoe?

Dit (en nog veel meer aanpassingen) vind je hier

Die is volgens mij een stuk lastiger! Het kan wel met formloom (zie deze thread).

Of dat de moeite waard vind moet je zelf beoordelen...

Jeroen
    If it can't be done the way it should be done, it should be done the way it can be done.
    Visit http://rapidweaver.marathia.com/stacks for my stacks – many of them are Pay What You Want.
  • RikNorgeRikNorge Posts: 7Members
    on 1264799966:
    on 1264797324:

Die is volgens mij een stuk lastiger! Het kan wel met formloom (zie deze thread).

Of dat de moeite waard vind moet je zelf beoordelen...

Jeroen

Te gek Jeroen, dank je voor link naar de tips-pagina voor aanpassingen. Had zelf al gezocht maar niet gevonden. De velden naast elkaar zetten is niet heel belangrijk dus dat laat ik ff liggen. Nogmaals thanx, ga er mee aan de slag.
  • smikesmike GentPosts: 194Members

Hallo

Telkens ik op "hier" klik, krijg ik een error (zie bestandje).
    Ben nl op zoek om mijn contactformulier te stylen.

Groetjes
    LittleSnapper.png
    655 x 104 - 14B
Sign In or Register to comment.