Ik was zo goed als klaar met de ned. versie - doe een upload via ftp - checkup en daar loopt het mis met bep. beelden in de 'clean gallery'.
Alle beelden zijn aanwezig en op de juiste plaats te vinden - zie bijlage en toch is er hier en daar een beeld dat schijnbaar niet gevonden wordt...
Comments
Als je een plaatje vanuit een map elders op je Mac toevoegt in het Assets-venster en de link in je pagina is goed, dan zul je in Preview je plaatje zien... en daarna natuurlijk ook na uploaden in je browser.
Wanneer je je plaatje verplaatst naar een andere map is het pad waar het plaatje zich bevindt niet meer juist en is die niet meer te zien.
Dus het kan zijn dat je plaatje zich in de verkeerde map bevindt of de link is niet juist (let ook op eventuele spaties die niet mogen). Check ze nog eens allemaal in Preview: zie je je plaatje dan MOET het ook na uploaden te zien zijn.
|| themes || collage-styles || carousel styles || kwix styles ||
sign up for my newsletter
site2
site3
site4
site5
site6
site7
site2
site3
site4
site5
site6
site7
|| themes || collage-styles || carousel styles || kwix styles ||
sign up for my newsletter
Rapidweaver Academy / Mavenox Webdesign / Mavenox Web-photography and Video
Learn RapidWeaver, Dutch RapidWeaver Academy
Follow me on Twitter
"We are, each of us, angels with only one wing. And we can only fly embracing each other."
Luciano de Crescenzo[/b]
helaas niet - ben er momenteel aan op het kijken/zoeken...
de filenaam in page info heeft overal een underscore bij gebruik meerdere woorden (is het alleen hier van belang of moet het ook nog in bv foldernaam?)
Ik zie inderdaad een tweetal blanco ruimtes in de clean gallery tumb preview op de site zelf van bv vermalers maar in de opbouw steken geen blanco stacks. Het enige wat er nog is is dat in gebruik van de namen van de plaatjes bv 01, 02, ... er enkele werden verwijderd op vraag v/d klant - maar dan zou je denken dat hij daar evtl. zou op vastlopen maar het zijn andere plaatjes die hij niet vind... (dus je hebt bv 010, 011, en 012, 013 is verwijderd uit assets...maar hij struikelt over vb 06 ...)
site2
site3
site4
site5
site6
site7
site2
site3
site4
site5
site6
site7
site2
site3
site4
site5
site6
site7
Fijn dat het geholpen heeft. Soms is de oplossing heel simpel maar je moet er maar net op komen.
Maar daar hebben we dit forum voor waar we elkaar kunnen helpen. Lukt het niet via het nederlandese forum dan lukt het vast bij onze buren. Mauricio is ook altijd heel snel met antwoorden als er iets is met zijn stacks. Super!
Succes verder met je site, die is bijna klaar en je zal er trots op zijn. Wat ik heb mogen zien is heel mooi gedaan met het theme van Henk. Hij komt binnenkort trouwens met een nieuw theme die je vast wilt hebben
Groet, yolanda
En ja...al het goede komt natuurlijk weer uit Spanje
Rapidweaver Academy / Mavenox Webdesign / Mavenox Web-photography and Video
Learn RapidWeaver, Dutch RapidWeaver Academy
Follow me on Twitter
"We are, each of us, angels with only one wing. And we can only fly embracing each other."
Luciano de Crescenzo[/b]
site2
site3
site4
site5
site6
site7
bedankt, jan, aardig van je,
ben een goede leerling van je
yolanda
yep, ook het weer is hier prachtig
maar veel wat ik heb geleerd komt toch o.a. ook wel uit Nederland hoor, Jan, Henk, Guanita, Joost, Petra, en ook jij fgrik (oeps uit België)
groet
yolanda