Realmac Software

Welcome to the RapidWeaver Community Forums, where you can chat with RapidWeaver users from around the world!

bannerzest

Hoi allemaal,

ik krijg het niet voor elkaar om voor mijn site. www.jeanskopen.nl een draaiend/bewegend/in-uitzoomend header te maken.
Waarschijnlijk is het toch te moeilijk om dit met een snippet voor elkaar te krijgen.

Nu heb ik ergens iets gelezen over bannerzest, het lijkt prima te werken en ziet er mooi uit.
Mijn vraag is voordat ik dit aanschaf.. is dit een prima programma die ik kan gebruiken of....?

Alvast bedankt als je de moeite neemt om te reageren.

Met vriendelijke groet
Frits.

Comments

• Henk VrieselaarHenk Vrieselaar Lemmer, The NetherlandsPosts: 1,770Members
    Je kunt eerst eens een probeerversie downloaden.
    De code die je uiteindelijk genereert moet je dan in de index.html 'plakken'. Klinkt allemaal ingewikkelder dan het is.
    Maak de bannerzest header in de gewenste breedte/hoogte. Open de index.html van het thema met bij voorkeur het gratis TextWrangler en plak nu de bannerzest code achter of onder dit stukje:
    <!-- Start page header -->

Via Brian Morgan (onder Resources) kun je trouwens Bannerzest met 20% korting aanschaffen.

Je kunt ook een thema kiezen wat alle mogelijkheden al in zich heeft. Hoef je niet te prutsen met Bannerzest.
  • JeanskopenJeanskopen Posts: 9Members
    on 1283721032:
    Je kunt eerst eens een probeerversie downloaden.
    De code die je uiteindelijk genereert moet je dan ergens in de index.html 'plakken'. Klinkt allemaal ingewikkelder dan het is.
    Maak de bannerzest header in de gewenste breedte/hoogte. Open de index.html van het thema met bij voorkeur het gratis TextWrangler en plak nu de bannerzest code achter of onder dit stukje:
    <!-- Start page header -->

Via Brian Morgan kun je trouwens Bannerzest met 20% korting aanschaffen.

Je kunt ook een thema kiezen wat alle mogelijkheden al in zich heeft. Hoef je niet te prutsen met Bannerzest.

mm bedankt voor je reactie henk.. ik zie dat jij mooie thema's maakt en zou deze ook willen kopen van je maar welk heeft dan de mogelijkheid van een bewegende header.. en welk thema lijkt dan het meest op mijn uitgewerkt thema die ik nu gebruik?

vragenvragenvragen..

groeten frits.
  • Henk VrieselaarHenk Vrieselaar Lemmer, The NetherlandsPosts: 1,770Members
    Voorlopig zijn dat alleen nog Out of the box en Upsidedown. Die maken gebruik van Weaverpix of symNivo: beide makkelijke plugins die je importeert in een ExtraContent. De andere thema's zijn wat ouder (toen beide plugins er nog niet waren) en maken gebruik van bannerzest.
    Weaverpix en symNivo zijn uiterst makkelijk te maken en m.b.v. Pluskit te importeren in elke andere pagina.

Over ongeveer 3 weken kom ik met een nieuw thema (wat trouwens helemaal gebruik maakt van Weaverpix en/of symNivo) en daarna ga ik de 'oudere' updaten en geschikt maken voor bovengenoemde plugins in de header.

Tenslotte: vergeet de thema's van Nick Cates niet.
  • JeanskopenJeanskopen Posts: 9Members
    on 1283723093:
    Voorlopig zijn dat alleen nog Out of the box en Upsidedown. Die maken gebruik van Weaverpix of symNivo: beide makkelijke plugins die je importeert in een ExtraContent. De andere thema's zijn wat ouder (toen beide plugins er nog niet waren) en maken gebruik van bannerzest.
    Weaverpix en symNivo zijn uiterst makkelijk te maken en m.b.v. Pluskit te importeren in elke andere pagina.

Over ongeveer 3 weken kom ik met een nieuw thema (wat trouwens helemaal gebruik maakt van Weaverpix en/of symNivo) en daarna ga ik de 'oudere' updaten en geschikt maken voor bovengenoemde plugins in de header.

Tenslotte: vergeet de thema's van Nick Cates niet.

prima, stuur maar een bericht als nieuwe thema's klaar zijn! dan ga ik ermee aan de slag.
    Super henk ontzettend bedankt!
    Misschien wordt het nog eens wat mijn webwinkel ;)
  • JanportfolioJanportfolio Rotterdam, The NetherlandsPosts: 339Members
    Lees deze pagina goed, daar zie je een link naar de kortings pagina :-) voor Bannerzest.
    Ik zag net dat ze zelfs nu 50% korting geven.
    http://shukapaw.com/rw_bnr_hdr/reference/reference.html
    Mooi programma, ik gebruik de Pro.

Wil je andere Flash banners en headers maken kun je ook eens kijken op http://www.bannersnack.com/
    Werkt ook erg mooi.
    Jan van den Berge
    Rapidweaver Academy / Mavenox Webdesign / Mavenox Web-photography and Video
    Learn RapidWeaver, Dutch RapidWeaver Academy
    Follow me on Twitter

"We are, each of us, angels with only one wing. And we can only fly embracing each other."
    Luciano de Crescenzo[/b]

Leave a Comment

bolditalicunderlinestrikecodeimageurlquotespoiler