Realmac Software

Welcome to the RapidWeaver Community Forums, where you can chat with RapidWeaver users from around the world!

Wat is het verschil als ik voor rapidweaver betaal?

De titel zeg het al!

Wat is het verschil als ik voor rapidweaver 4/5 betaal?

Comments

• JoostJoost Amersfoort, The NetherlandsPosts: 727Members
    on 1293468851:
    De titel zeg het al!

Bedoel je de verschillen tussen RW4 en RW5, beide zijn nl betaalde producten en dus niet gratis?

Groet,
    Joost
    Tsooj Media Stacks, Websites and Office Automation

Extend the default Publishing features of RapidWeaver with the Publisher stacks set.
    Add a Flash alike Intro to your site with the Fancy Intro stacks set.
    Looking for a free stacks element that comes with a responsive approach?
  • KoelblogKoelblog Posts: 13Members
    on 1293735958:
    on 1293468851:
    De titel zeg het al!

Bedoel je de verschillen tussen RW4 en RW5, beide zijn nl betaalde producten en dus niet gratis?

Groet,
    Joost

Ok ik dacht dat er ook gratis versie was met minder mogelijkheden!
    Bedankt voor je reactie,

Heeft u toevallig al wat ervaring met de stacks is het het geld waard?
  • Henk VrieselaarHenk Vrieselaar Lemmer, The NetherlandsPosts: 1,770Members
    Alle versies kosten inderdaad geld, maar dat is echt niet veel voor zo'n programma. Met de gratis probeer-versie kun je 2 pagina's maken. Meer om te zien of het je bevalt dus.

Met de plugin Stacks en de daarbij verkrijgbare stacks (er zijn er honderden) liggen de mogelijkheden voor je open om je website net zo vorm te geven als je zou willen. Wanneer je de plugin installeert zul je zien dat er al enkele stacks meegeleverd worden. Dus je kunt gelijk aan de slag!

Henk
  • KoelblogKoelblog Posts: 13Members
    on 1293744086:
    Alle versies kosten inderdaad geld, maar dat is echt niet veel voor zo'n programma. Met de gratis probeer-versie kun je 2 pagina's maken. Meer om te zien of het je bevalt dus.

Met de plugin Stacks en de daarbij verkrijgbare stacks (er zijn er honderden) liggen de mogelijkheden voor je open om je website net zo vorm te geven als je zou willen. Wanneer je de plugin installeert zul je zien dat er al enkele stacks meegeleverd worden. Dus je kunt gelijk aan de slag!

Henk

Henk,

bedankt voor je reactie,
    Ik had al op uw website gekeken en zag de verschillende themes.
    Ik ga is even rond neuzen. Ik heb payloom gekocht en wat andere dingen werkt prima!!

bedankt,

Leave a Comment

bolditalicunderlinestrikecodeimageurlquotespoiler