Realmac Software

Welcome to the RapidWeaver Community Forums, where you can chat with RapidWeaver users from around the world!

Whole screen

Eric ,VEric ,V BelgiumPosts: 92Members
How can I make a website with rapid weaver using the whole screen .
Eric
Never give up , its never to late to start up things .You are as old as you feel .

Comments

• Henk VrieselaarHenk Vrieselaar Lemmer, The NetherlandsPosts: 1,782Members
    edited February 2011
    Wat bedoel je met "whole screen", Eric?
  • Eric ,VEric ,V BelgiumPosts: 92Members
    edited February 2011
    Dag Henk,

Ik werk het liefst zonder thema's en gebruik meestal blocksbox .
    Ik bedoel een foto op de achtergrond die de breedte van wat RW bied 1400 px overstijgt .zoals dit voorbeeld http://evmglass.com/contact/ .
    Bij blocksbox kan men de achtergrond zelf kiezen maar dan maak men een plaatje dat door repeat steeds gecopieerd word maar niet het mooie resultaat bied.
    Ik heb .
    I heb background op Uw aangeven gekocht en zal donderdag zien wat ik er mee kan aanvangen .
    Ik houd U op de hoogte .
    Bedankt voor Uw tip .
    GRT ERIC .
    P.S. Hebt U misschien een ideetje hoe men in Blocks uitschuivende menus kan aan maken ?
    Never give up , its never to late to start up things .You are as old as you feel .
  • Henk VrieselaarHenk Vrieselaar Lemmer, The NetherlandsPosts: 1,782Members
    edited February 2011
    on 1298356391:
    Hebt U misschien een ideetje hoe men in Blocks uitschuivende menus kan aan maken ?

Nee, dat weet ik niet. Met het soortgelijke 'Freestack' (zeg maar: BlocksBox maar dan met Stacks in plaats van Blocks) kan dat wel. Daar zijn verschillende soorten menu-stacks voor verkrijgbaar.
Sign In or Register to comment.