Hallo allemaal,
Ik ben totaal nieuw met het maken van websites, heb wel een beetje met iWeb geëxperimenteerd maar dat vond ik niks. Daarna heb ik Rapidweaver aangeschaft en heb daar websites mee gemaakt. Ik heb al verschillende websites gemaakt voor mijn eigen site en geupload maar sinds vandaag heb ik een (denk ik) definitieve website gemaakt. Hij is niet heel uitgebreid of speciaal etc. maar goed. Ik wil graag jullie mening en kritiek horen over mijn website.
De website is: www.modernwebsites.nl
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,
Michiel
www.modernwebsites.nl
Comments
Voor wat betreft je bericht.. je geeft zelf aan dat je totaal nieuw bent met het maken van websites...
uhmm tja.. dan komt als eerste verbazing bij me boven als ik op je site kijk en ik zie dit:
Bespaar de hoge kosten van professionele website designers
Professionele website designers vragen vaak tot wel duizenden euro
Guanita Design
Bedankt voor je reactie.
Ik heb zelf al een hoop geoefend met het maken van test websites voor een zogenaamde klant. Dus gewoon eisen stellen en naar aanleiding van dat een website maken om te oefenen. Verder heb ik ook al verschillende versies van mijn eigen website gemaakt, dus heb wel al veel geoefend.
De achtergrond sluit inderdaad niet goed aan, weet jij hoe je dit wel kan doen?
Wat betreft de fonts, dat was mij eigenlijk niet eens opgevallen, zit zal ik z.s.m. veranderen.
Met de verschillende talen ben ik momenteel bezig maar de hoofdpagina moet dan wel al zijn uitgerust met de vlaggetjes, ik moet alleen nog de juiste versies aan de juiste vlaggetjes linken.
Toch bedankt voor je opmerkingen ik zal er iets mee doen;)
Michiel