Realmac Software

Welcome to the RapidWeaver Community Forums, where you can chat with RapidWeaver users from around the world!

Nieuwe Site (graag feedback)

VeilexVeilex RotterdamPosts: 32Members
Hello,

Ik heb vandaag een nieuwe site op het net gezet. Neem een kijkje en als je tijd en gelegenheid hebt sta ik altijd open voor feedback..

Thanks..

Eddy

http://www.expounicum.nl

Comments

• JoostJoost Amersfoort, The NetherlandsPosts: 727Members
    Mooie frisse site Eddy,

Heb even kort gekeken maar begin al zin in een hapje te krijgen maar dat kan ook het tijdstip zijn ;-)

Misschien nog de optie cruftless links aanzetten voor mooiere urls en een andere afbeelding in de top ipv het hout?

Groet,
    Joost
    Tsooj Media Stacks, Websites and Office Automation

Extend the default Publishing features of RapidWeaver with the Publisher stacks set.
    Add a Flash alike Intro to your site with the Fancy Intro stacks set.
    Looking for a free stacks element that comes with a responsive approach?
  • fgrikfgrik BelgiëPosts: 792Members
    Dag Eddy, mooi werk !

Ik had echter een probleempje met het inladen van jouw header banner (BZ?). Bovenaan zag ik meer dan 3 min. alleen een inloopbalkje maar de banner zelf niet - ik bleef wachten?
    Deze of een gelijkaardige komt dan nog even terug in de arrangementen maar ook hier wilde deze niet inladen.
    Voor de rest alles prima hoor ! Luchtig en fris en je krijgt alle info die je nodig hebt.

Verder misschien 1 zaakje - ben het eens met Joost - dat hout vind ik persoonlijk niet iets voor een resto of iets met food. Het is ook zo flets. Waarom niet wat gedaan met de mooie blauwe parassols? Of een wijd breedhoek uitzicht op het water? Of de bruine bonen in de slideshow beelden uitlengen of clonen? Je zit natuurlijk hier met een hééééél lange smalle banner.
    Ik deed het hier bij deze site met verschillende beelden:

bannercombinatie

In jouw geval zou ik deze natuurlijk rustiger maken.

Leave a Comment

bolditalicunderlinestrikecodeimageurlquotespoiler