Realmac Software

Welcome to the RapidWeaver Community Forums, where you can chat with RapidWeaver users from around the world!

Site

DIt is mijn eerste site die ik gemaakt heb.

www.villa-reynaert.be

Laat me weten wat je ervan vindt.

Comments

• yolanda-yolanda- Santander - SpainPosts: 521Members
    Hallo Reynaert,

Allereerst welkom op het forum.
    Je mag trots zijn op je eerste RW site, ziet er netjes uit.
    Als je meer sites maakt in de toekomst zul je naderhand misschien denken dat deze beter kon maar dat komt omdat je steeds nieuwe dingen bijleert en steeds nieuwere dingen bij hebt aan stack etc

L'Amour theme is een mooi thema, en prettig mee te werken, ik zelf heb er ook een site mee gemaakt, (nog niet helemaal af) kijk hier maar.

In het menu zet je "book now" in hoofdletters, ik neem aan dat je dat doet om op te vallen, maar zelf zou ik het gelijk houden
    De foto's in het fotoalbum kunnen die niet groter? Als ik er op klik krijg ik niet echt een groot formaat. oeps Sorry, ik zie dat sommige wel groot zijn, nou dan zou ik zeggen kunnen ze niet allemaal gelijk? De kleine zie je hier bijvb

Ik zie dat je NAV COUNT op 7 hebt staan ipv 6 daarom staan je menu-items niet centraal en bijv Rooms & Suites op twee regels en kan op één.
    Soms kun je ook spelen met de namen van de menu-items zodat het wel mooi past op één regel, en dit thema heeft dan ook nog de optie om op de twee regel wat bij te zetten, dat vond ik wel mooi van dit thema, maar dat is smaak en kijken of je het wel nodig hebt.

Maar ziet er netjes uit, kijken wat anderen er van vinden.

Succes met je site en ook met de Villa, ziet er prachtig uit.

Saludos, Yolanda

ps had een screenshot voor je, had wat gedaan met RW om het menu te laten zien maar ik kan het niet uploaden, krijg van RW een error, helaas
  • fgrikfgrik BelgiëPosts: 792Members
    Hé netjes hoor ! Mooie bannerfoto's trouwens en je locatie ziet er ook prachtig uit !

Niet gedacht aan een klein filmpje van de kamer(s) of entourage eventueel?
    Er zijn tegenwoordig veel mogelijkheden om dit te realiseren. Ik dropte mijn 'realisatie' nadien in de Miro Video converter zoals Joe aangeeft en hield nog 4 MB over. Ik filmde ook op resolutie 640 pix x 424 pix - is reeds een redelijk formaat en geeft zeker een meerwaarde aan uw site in uw geval - denk ik.

Ik kocht zojuist de stack van Joe Workman aan (net geen $5 !) HTML5 video waarmee je heel eenvoudig je site nog meer in de picture (of moet ik zeggen in de movie) brengt en je hebt meteen ook geen logo meer van YouTube of Vimeo - very clean !

Henk gebruikt hem hier : vb

Er is ook een degelijk reservatieformulier voorzien op de site - allemaal prima gedaan hoor !

Leave a Comment

bolditalicunderlinestrikecodeimageurlquotespoiler