Hallo,
Kan iemand mij uitleggen hoe ik met de prettyPhoto stack een specifiek aantal foto's in een slideshow kan weergeven nadat er op een foto is geklikt?
Om het even duidelijker toe te lichten:
Ik ben bezig met een website voor de verkoop van boten. Het is de bedoeling dat als ik op een foto van een specifieke boot klik er vervolgens nog 3 foto's bij staan van die boot.
Ik heb geen idee hoe ik dat dus voor elkaar krijg zonder daadwerkelijk de foto's los ook op de pagina te plaatsen want dan lukt het wel. Maar ik wil dus slechts 1 foto zichtbaar hebben.
Comments
Je kunt trouwens ook de ingebouwde Photo Album pagina daarvoor gebruiken samen met de prettyPhoto stack.
Een voorbeeld zie je hier. De bezoeker kan kiezen met welke foto wordt begonnen.
|| themes || collage-styles || carousel styles || kwix styles ||
sign up for my newsletter
Je kunt Mauricio ook altijd een mailtje sturen, erg goede support.
Kan je deze misschien nog eens doorsturen aub?
http://www.kidsphotosfun.com
Voorbeeld
Als je de prettyPhoto stack in een PhotoAlbum pagina wilt gebruiken volg dan deze stappen:
1) Voeg een Pluskit pagina aan je project toe.
2) Maak ook een Stacks pagina, en daarin zet je alleen de prettyPhoto stack.
3) Nu gaan we naar je Photo Album page en zet daarin .
Als de Page Title van je prettyPhoto pagina bijvoorbeeld 'Vakantie Plaatjes' heet, zet je dit in de sidebar van de PhotoAlbum pagina: 4) Tenslotte zetje dit in de Page Inspector > Header > JavaScript van je PhotoAlbum pagina:
jQuery(document).ready(function(){ jQuery('.thumbnail-frame').each(function(){ jQuery('a',this).attr({ 'href' : jQuery('a img',this).attr('src').replace(/thumb/i,'full'), 'rel' : 'prettyPhoto[gal]', 'title' : jQuery('.thumbnail-caption',this).text() });});});|| themes || collage-styles || carousel styles || kwix styles ||
In het voorbeeld wat ik gaf zitten je foto's gewoon via iPhoto in de ingebouwde PhotoAlbum pagina.
Als je bovenstaande simpele stappen volgt heb je binnen een minuut het gewenste effect met de foto's in je PhotoAlbum pagina.
Iemand hier ervaring mee?
http://www.kidsphotosfun.com