Realmac Software

Welcome to the RapidWeaver Community Forums, where you can chat with RapidWeaver users from around the world!

Update XENSE en BLOW-UP theme's en SLIDER stacks

Henk VrieselaarHenk Vrieselaar Lemmer, The NetherlandsPosts: 1,782Members
xense_blowup.jpg
Zojuist heb ik een update uitgestuurd van de XENSE and BLOW-UP thema's. Een paar kleine bugjes zijn verwijderd, beide theme's zijn nu HTML5 maar belangrijker is dat ik beide thema's de optie heb meegegeven voor een krachtiger Titel font (en eventueel ook het menu).
Ook een titel in een ExtraContent area kun je met dit font in elke gewenste grootte zetten (uitleg in de manual), zoals in dit voorbeeld of in deze.

slider_small.jpg
Maar ook Joost heft niet stilgezeten. Tsooj Media heeft de HV-Slider stacks een update gegeven zodat ze nu met alle plugins (ook Formloom) werken. En het is echt doodsimpel om met deze gratis stacks je plaatjes in het thema te zetten, vanaf je server of vanaf de Resources of vanaf Flickr. Deze stacks werken uitsluitend met het Xense en Blow-Up thema.

Voor alle duidelijkheid:
Je kunt op 2 manieren je plaatjes op de achtergrond zetten: de eerste, het gebruik van de Slider stacks is dus het makkelijkst en er kan echt niets fout gaan.
De tweede methode is gebruik maken van de snippers in de downloadfile. De uitleg staat in de ReadMe. Deze methode werkt perfect, maar luistert nauw: een punt of komma teveel en het werkt niet meer.
Dus ik zou sterk het gebruik van de stacks aanbevelen. Als je ze in een niet-Stacks pagina wilt gebruiken importeer je die gewoon met Pluskit.

Succes!
Joost en Henk

Comments

Sign In or Register to comment.