De afgelopen weken heb ik al twee maal gehad dat alle plaatjes plotseling verdwenen zijn van mijn website, alles wat resteert is een symbool van een vraagteken op de plek waar het plaatje had moeten staan. Dit is dus al binnen RapidWeaver in de edit-modus, nog niet eens op het web. Het is alsof hij het pad van het plaatje kwijt is, de link of naam van het plaatje staat er ook niet meer in, maar Stacks weet (gezien het vraagteken) nog wel dat daar een plaatje had moeten staan. Ik heb mijn map met website niet gewijzigd, en ook het lokale pad is niet veranderd.
Het gekke is dat het terugplaatsen van een backup van TimeMachine ook geen zin lijkt te hebben. Waarschijnlijk zit er iets scheef in een "plist" in de library o.i.d.
Ik heb nu een vermoeden dat het soms optreedt als ik een plaatje in een RapidCart-productitem sleep. Dat hij dan het pad van alle andere "gewone" plaatjes kwijt raakt, terwijl de RapidCart-plaatjes wel gewoon gevonden blijven worden.
Kennen jullie dit RapidWeaver/Stacks/RapidCart probleem misschien, en hebben jullie een suggestie hoe dit op te lossen kan zijn? Gezien de groeiende omvang van de website is het echt een probleem als ik herhaaldelijk alle plaatjes er met de hand opnieuw in moet zetten. Ben nog niet eens klaar met het herstellen van de fout van de dag voor pasen
Comments
|| themes || collage-styles || carousel styles || kwix styles ||
sign up for my newsletter
Groet,
Joost
Extend the default Publishing features of RapidWeaver with the Publisher stacks set.
Add a Flash alike Intro to your site with the Fancy Intro stacks set.
Looking for a free stacks element that comes with a responsive approach?
http://forums.realmacsoftware.com/discussion/56452/stacks-2-0-7#Item_1
Minpuntje van deze update is dat als een site eenmaal al z'n plaatjes door deze bug kwijt is geraakt, de update ze niet meer terughaalt. Je moet dus echt terug naar een oudere backup en gedane wijzigingen opnieuw doorvoeren.
Nu nog wat kuren van PlusKit oplossen