Realmac Software

Welcome to the RapidWeaver Community Forums, where you can chat with RapidWeaver users from around the world!

XXL extra content 4 BEANTWOORD

Ben bezig met de website www.wfzn.nl en probeer extra content te plaatsen in EC4, dat lukt als ik volgens de omschrijving de tekst "This is the ExtraC... ullamcoper." vervang tussen de tekens <div id .....4"> ....... </div> zoals is aangegeven.
Ik kopieer de gehele tekst naar de custom header tabje Header. Boven mijn menu balk ontstaat nu in oranje (zoals onder colours weergegeven) mijn tekst. Kan dit ook wijzigen. Allemaal geen probleem

Echter nu wil ik daar een button plaatsen met een doorlink (of een foto van een button met een doorlink). Op welke manier gaat dit lukken want ik krijg het niet voor mekaar.

Comments

• Henk VrieselaarHenk Vrieselaar Lemmer, The NetherlandsPosts: 1,767Members
    Als je dit in de sidebar hebt staan;
    <div id="myExtraContent4"></div>

sleep je tussen dat eerste en tweede stukje (dus tussen de > en de <) je plaatje (een jpg, png of gif plaatje). Doe in dit geval geen 'ignore formatting', dus laat het gewoon staan zoals hier. De achtergrond moet niet roze kleuren
    Dat is alles. In preview zie je je plaatje.

Datzelfde geldt voor de EC2 waar je je buttons wilt zetten. Alleen de 4 door een 2 vervangen, dat kun je gewoon achter elkaar zetten, dus:
    <div id="myExtraContent2">PLAATJE</div><div id="myExtraContent4">BUTTON</div>

En die buttons geef je gewoon een link zoals gebruikelijk.
  • antoineaalderingantoineaaldering Posts: 5Members
    Bedankt voor de snelle reactie, direct toegepast en werkt fantastisch!

Leave a Comment

bolditalicunderlinestrikecodeimageurlquotespoiler