Realmac Software

Welcome to the RapidWeaver Community Forums, where you can chat with RapidWeaver users from around the world!

Adobe Creative Cloud

fgrikfgrik BelgiëPosts: 792Members
Hallo, misschien niet echt een Rapidweaver item maar leunt toch best aan dacht ik. De meesten onder ons werken waarschijnlijk met o.a. Photoshop. Zoals u waarschijnlijk reeds wist is intussen de Photoshop 6 in beta beschikbaar. Nu komt Adobe met een knap systeem (vind ik toch) namelijk "adobe.com/nl/special/ccevent/Adobe Creative Cloud"
Je kan dus met een jaarabonnement aan ALLE Adobe paketten in 1 keer en je bent steeds up-to-date want je krijgt steeds de recentste updates. Leuk?
Het prijskaartje bedraagt 59,03 euro/jaar maar als officiële gebruiker wordt dit : 29,99 euro/jaar.
Dat maakt dat we toch voor een 3-tal jaren alleen al met de Suite 6 meedraaien voor de prijs van de normale update, dus alle andere zaken krijg je er bovenop - als ik tenminste goed gelezen heb !!!

Ben juist even gaan zien wat die Photoshop 6 meebrengt en ja het lijkt weeral de moeite:
photoshopcafe.com/cs6/photoshopCS6.htm
Vanaf het tweede filmpje wordt het pas leuk...
Het wordt weer zwoegen om alles door te nemen...

Comments

• fgrikfgrik BelgiëPosts: 792Members
    Ik keek het nog even na :

De Adobe de Creative Cloud is een variëteit aan (online) diensten, van applicaties tot aan een creatief sociaal netwerk. Van de Creative Cloud kan je lid worden. Een lidmaatschap van de Creative Cloud geeft je de beschikking over alle applicaties uit de CS6 Master Collection, alle apps uit de Adobe Touch Apps-familie, webfonts met Typekit en nog veel meer.
    Om van de mogelijkheden en diensten van de Creative Cloud gebruik te kunnen maken, zul je er eerst lid van moeten worden. Dat lidmaatschap geeft je recht op alle applicaties uit de Creative Suite. Als lid van de Creative Cloud krijg je zowel de beschikking over de Mac- als de Windows-versies. Dat kan handig zijn: je kunt bijvoorbeeld InDesign draaien op je Mac en After Effects en Premiere Pro op een Windows-machine, zonder dat je daarvoor een extra licentie hoeft aan te schaffen.
Sign In or Register to comment.