Realmac Software

Welcome to the RapidWeaver Community Forums, where you can chat with RapidWeaver users from around the world!

aankoop RW

MarMar Posts: 2Members
Ik heb zopas RW aangeschaft via de Appstore. Programma werd op mac geïnstalleerd.
Heb echter geen code ontvangen als bewijs van aankoop. Wat als mijn computer dient vervangen te worden, hoe kan ik dan RW terug installeren. dien ik hiervoor RW terug aan te kopen of dien ik, op de een of andere manier een back-up te maken van iets ?

Comments

• JoostJoost Amersfoort, The NetherlandsPosts: 727Members
    Welkom op het forum, het voordeel van aankopen via de App Store is dat je op een nieuwe mac gewoon weer met je Apple ID kunt aanloggen en dan de Software zo vanuit de App Store weer installeren. Meestal ontvang je met een aantal dagen een bewijs van aankoop via de email van Apple.

Het is altijd verstandig een backup van belangrijke gegevens te maken, plugins of stacks welke je voor RapidWeaver koopt zijn niet via de App Store beschikbaar. Veel van deze aanbieders maken gebruik van een systeem waarbij je de download link via een lookup form weer kunt opvragen voor het geval je de software en/of link niet meer hebt.

Groet,
    Joost
    Tsooj Media Stacks, Websites and Office Automation

Extend the default Publishing features of RapidWeaver with the Publisher stacks set.
    Add a Flash alike Intro to your site with the Fancy Intro stacks set.
    Looking for a free stacks element that comes with a responsive approach?
  • MarMar Posts: 2Members
    bedankt !

Leave a Comment

bolditalicunderlinestrikecodeimageurlquotespoiler