Realmac Software

Welcome to the RapidWeaver Community Forums, where you can chat with RapidWeaver users from around the world!

ML+RW 5.3 steeds crashes

Wim_VriendWim_Vriend HoofddorpPosts: 37Members
edited July 2012 in Vragen over RW zelf
Hallo beste mensen,
Zondagavond ben ik over gegaan naar Mountain Lion, vanaf die tijd blijft rapidweaver crashen. Tot nu toe schijn ik de enige te zijn ik lees er tenminste niets over op de forums. Ik hoor graag of er meerdere mensen hier last van hebben of wat ik zou kunnen doen om het te stoppen. Het gaat steeds fout bij het exporteren.
Alvast bedankt
Wim

Comments

• harmeijerharmeijer Posts: 2Members
    Hoi Wim,

Ik ervaar hetzelfde maar nu met het restylen van teksten in Blocks.

Ik heb dit zojuist geplaatst.

Hi,
    As well with the latest RW Version 5.3.1 (9326) RW freezes after styling a text in Blocks and rescaling the text textblock .
    I'm using OS X mountain Lion and all plugins are up to date.

Thanks,
    Mischa
  • Wim_VriendWim_Vriend HoofddorpPosts: 37Members
    Ik ben ook met blocks bezig en had mijn vermoedens dat daar ergens iets fout ging. Dus dan moet er een mailtje naar YourHead toe misschien dat die iets weten.
    edited July 2012
    Ik heb zojuist mijn blocks pagina 60 pixels breder gemaakt en nu heb ik geen problemen meer. Even afwachten of dat inderdaad de oplossing is. Ik hoor graag van anderen of dit bij hen ook helpt.
  • Henk de SainHenk de Sain BlaricumPosts: 11Members
    edited July 2012
    Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem, het gaat fout als je het textblok horizontaal vergroot, vertikaal gaat goed maar dan ...... je kunt er geen tekst meer in tikken dan crash het weer, een weg terug is er niet meer en ik moet een aantal pagina's updaten kan ik wel vergeten nu.

een workaround is: drag het tekst blok NIET met de MUIS maar via de inspector en wijzig daar de grote dan is het probleem omzeild.

Henk de Sain
  • Henk VrieselaarHenk Vrieselaar Lemmer, The NetherlandsPosts: 1,782Members
    edited August 2012
    Ook elders in het forum wordt dit probleem gezien. Hebben jullie Yourhead of RMS hierover al gemaild?

Los hiervan: sinds de plugin Stacks wordt Blocks steeds minder gebruikt. Die laatste heeft duidelijk nadelen t.o.v. Stacks, bovendien heeft Stacks veel en veel meer opties.
    Het zou mij niet verbazen als YourHead de stekker vandaag of morgen uit Blocks trekt.

Een website maken met Stacks is vele keren makkelijker en betrouwbaarder dan met Blocks.
    edited August 2012
    Goeiedag Henk,
    Stacks is inderdaad mooier als blocs, maar als ik me goed herinner (ergens gelezen) kan Stacks niet samenwerken met Rapidcart. Beide zijn gebouwd rond de programmeertaal Ajax of Java en deze bijten elkaar als ze moeten samenwerken heb ik begrepen. In ieder geval wordt er door de mannen druk gewerkt aan een update voor Blocks.
    (EDIT)
    Ik heb schijnbaar nogal selectief gelezen want dezelfde problemen kunnen zich ook voordoen met Blocks volgen de makers van Rapidcart.
  • Henk VrieselaarHenk Vrieselaar Lemmer, The NetherlandsPosts: 1,782Members
    RapidCart is één van de meest lastige plugins. Heeft met een aantal thema's en/of stacks ook problemen
Sign In or Register to comment.