Realmac Software

Welcome to the RapidWeaver Community Forums, where you can chat with RapidWeaver users from around the world!

Sidebar

Hallo allemaal,

Ik ben bezig met mijn nieuwe website, maar ik wil op de homepage een sidebar hebben, maar op een andere pagina weer niet. Hoe kan ik dit weghalen op die pagina want ik heb de eerste pagina ingesteld als de master style van mijn thema en bij de andere pagina's heb ik dit ook aangevinkt want ze moeten allemaal ongeveer dezelfde opmaak hebben. Als ik aanvink "uses its own theme style" dan is de hele opmaak weer anders, en dat is ook weer niet de bedoeling.

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt,

Michiel
www.modernwebsites.nl

Comments

• GuanitaDesignGuanitaDesign Posts: 140Members
    :) op die andere pagina gewoon je sidebar uitzetten. Uit ervaring weet ik dat het soms meerdere keren wijzigen kan betekenen. Het meest handig is om inderdaad de hele styling eerst te maken en daarna op 2 manieren op te slaan (en dan bedoel ik de stijl en niet je site) nl. eenmaal met sidebar en eenmaal zonder sidebar, zo kun je bij komende nieuwe pagina's heel makkelijk de juiste stijl aanzetten :)
  • MichielMichiel Posts: 11Members
    okee dankjewel van voor je bericht
    www.modernwebsites.nl
  • MichielMichiel Posts: 11Members
    on 1314715574:
    okee dankjewel van voor je bericht

Dankjewel voor je bericht moet het zijn.

Ik heb het nog geprobeerd om aan te passen, maar als ik iets op de 3e pagina verander, verandert het gelijk bij alles.

Groeten,

Michiel
    www.modernwebsites.nl
    Onderaan kun je daarbij volgens mij nog even 'af'vinken dat het volgens je masterstyle moet zijn? ff uitproberen, hoe dat ook alweer zit, heb momenteel even geen RW tot mijn beschikking, anders kijk ik morgen even. Het kan nl. wel hoor, op willekeurig welke bladzijde wel/geen sidebar :)
  • Henk VrieselaarHenk Vrieselaar Lemmer, The NetherlandsPosts: 1,767Members
    Paul Bradforth heeft daar een uitleg over geschreven.
    Overigens heeft hij veel meer handige tips op zijn website.
    Dat was precies wat ik bedoelde :) dank je wel Henk!

Leave a Comment

bolditalicunderlinestrikecodeimageurlquotespoiler