Realmac Software

Welcome to the RapidWeaver Community Forums, where you can chat with RapidWeaver users from around the world!

Broken Link why on only one page ?

Eric ,VEric ,V BelgiumPosts: 92Members
Hi ,

I have a master page with all my links .
One link work on all the pages except on the HOME PAGE when I move on to a other page it works well.
Is there any reason why I have this problem .
What is going wrong
Thank Eric
Never give up , its never to late to start up things .You are as old as you feel .

Comments

• GuanitaDesignGuanitaDesign Posts: 140Members
    :) Eric, in dit forumgedeelte mag je het ook gewoon in het Nederlands vragen hoor ;)
    Maarre.. heb je een website waar we even kunnen kijken?
  • Eric ,VEric ,V BelgiumPosts: 92Members
    Ha dat is voor mij gemakkelijker,

Het zit hem op de volgende website.
    www.lionmovers.be
    Wanneer U naar de homepage gaat en klikt op nationaal onder bureelverhuizingen word de de pagina niet gevonden.
    Indien U op een andere bladzijde gaat en dan klikt op nationaal van bureelverhuizingen werkte het wel .
    De links zijn aan gemaakt in een masterpage en iedier blad maakt gebruik van de masterpage .
    Bedankt alvast voor Uw snelle reactie

GR ERIC
    Never give up , its never to late to start up things .You are as old as you feel .
    Beide links verschillen van elkaar:
    http://www.lionmovers.be/http//:lionmovers.be/VERHUIZEN BUREEL NATIONAAL
    en
    http://www.lionmovers.be/ BUREELVERHUIZINGEN NATIONAAL/Verhuizingen_BUREELNATIONAAL.html

Bij de eerste link (die van de homepage) staat twee keer het 'hoofd adres' van de website en daardoor gaat het mis. Blijkbaar staat er ergens iets niet heel goed ingesteld, maar wat dat precies is... helaas :( daar kom ik niet achter
    ik zie net dat in de eerste link een dubbele punt : staat ipv een enkele punt . :) dat zou het probleem wel eens op kunnen lossen :D
  • Henk VrieselaarHenk Vrieselaar Lemmer, The NetherlandsPosts: 1,767Members
    En als ik in de broncode kijk zie ik dat NATIONAAL geen link heeft meegekregen. Daaronder OPSLAG en KUNST bijvoorbeeld wel. Zie bijlage. Dat stukje tussen < a href en a > is een link. Dat ontbreekt dus bij NATIONAAL.
    jpg
    jpg
    source.jpg
    69B
    Dag Henk ,

In de broncode van bureelverhuizingen nationaal met link nationaal staat het volgende top:570px; width:128px; height:20px;"><div id="id30_inside"><span style="font-size:14px; "><a href=" BUREELVERHUIZINGENNATIONAAL/BNATIONAAL.html" rel="self" title="VERHUIZEN BUREEL NATIONAAL">Nationaal</a></span></div></div>
    Eigenaardig genoeg werkt deze link niet enkel in de homepage ,ik heb de homepage al ééns verwijdert en terug aangemaakt probleem blijft .
    GRT eric
    Die doet het hier wel (staat tussen < a href=... en ... < a >) maar die NATIONAAL (dus met hoofdletters) doet het niet. Daar staat die code niet omheen. Lastig zo op afstand.
    Dag Henk

Op nationaal in het kadertje staat geen link dit is een aanduiding van een onderverdelingen in en in hoofdletters staat geen link.
    Van op de HOMEPAGE klikken op nationaal onder bureelverhuizingen doet het nog steeds niet maar op de nadere pagina's wel alles is aangemaakt in een master page.
    GRT ERIC
    Dag , Henk

Ik met FTP alles verwijdert op de hostingserver de page waar de link nationaal naar verwees terug aangemaakt en het probleem is op gelost .
    Ik blij, klant blij zo is iedereen te vree .
    En misschien een hint voor de andere RW fanaten .
    GRT ERIC
    Alles weggooien en opnieuw erop zetten is nogal eens de oplossing. En niet alleen bij een website: ben al een uur met mijn scheerapparaat aan het klooien omdat de bevestiging van de koppen aan het apparaat niet meer deugt. Weet niet waar het zit. Denk maar dat ik een nieuwe koop... :)
    Mijn zoon is piloot op een boeing 757 , en het gebeurt ook wel eens dat ze wat wij in Belgie noemen de prize (Stopkontact) uittrekken , en terug van nul beginnen .

Al met al RW het zijn leuke dingen voor de mensen .
    Bedankt Henk

Leave a Comment

bolditalicunderlinestrikecodeimageurlquotespoiler