Realmac Software

Welcome to the RapidWeaver Community Forums, where you can chat with RapidWeaver users from around the world!

RW gebruikersdag

Beste RW gebruikers,

Helaas moet ik de RW gebruikersdag afblazen daar er te weinig aanmeldingen zijn.
Totaal 8 personen. Dat vind ik toch een beetje te weinig om er een leuke dag van te maken.

Met vriendelijke groet,

Henk de Sain

Comments

• HanswebHansweb Posts: 65Members
    Goed plan,

Ik kom ook graag.

groet

hansweb.nl
  • GlydayDibiaGlydayDibia Posts: 2Members
    You made a few good points here at forums.realmacsoftware.com, I did a search on the theme and found the majority of persons will consent with your blog. <a >buy backlinks</a> <a >google backlinks</a> <a >edu links</a> <a >link building services</a> <a >link building services</a> <a >edu links</a> <a >link building services</a> <a >edu links</a> <a >buy backlinks</a> <a >edu links</a> <a >link building services</a> <a >edu links</a> <a >seo tools</a> <a >buy backlinks</a> <a >backlink service</a>
  • fgrikfgrik BelgiëPosts: 792Members
    Gezien de 'uitstap' naar Spanje niet doorging (lol) keek ik wel uit naar een nieuw contact. Juist even nagekeken: 237 km, niet bij de deur maar is te doen. Hangt af of tijdstip past. Ik zie wel verder hier...
  • yolanda-yolanda- Santander - SpainPosts: 521Members
    Oooo wat ben ik jaloers :-)
    Ik hoop dat het jullie dit keer wel gaat lukken!!! Spanje was wel een mooie bestemming geweest haha maar te ver natuurlijk en te duur. Dit is een mooi aanbod van Henk de Sain. Utrecht mooi centraal, goede lokatie en ook nog eens gratis parkeren. Netjes hoor.
    237 km is niks Rik ;-)
    Helaas is 1600 km te ver voor mij.

Succes!!

Saludos,
    yolanda
    on 1329092297:
    Oooo wat ben ik jaloers :-)
    Ik hoop dat het jullie dit keer wel gaat lukken!!! Spanje was wel een mooie bestemming geweest haha maar te ver natuurlijk en te duur. Dit is een mooi aanbod van Henk de Sain. Utrecht mooi centraal, goede lokatie en ook nog eens gratis parkeren. Netjes hoor.
    237 km is niks Rik ;-)
    Helaas is 1600 km te ver voor mij.

Mocht het doorgaan dan drinken we nadien zeker eentje op je gezondheid Yolanda !
    PS in Australië is 237 km zowat de buurman, met een hybride moet je 3 x opladen..., 't is maar hoe je 't bekijkt !
    Dankjewel Rik;-)
    Goed opletten bij de les;-)
    Kun je het mij leren ;-)
    Ik vrees alleen dat er nog wat studenten zullen moeten bijkomen.
    Hallo ???? Dit is een unieke kans ! Waar blijven die RW'vers ?
  • ThrowonDThrowonD Posts: 108Members
    Heb het wel enorm druk, maar als het schikt zal ik zeker niet ontbreken...
    Heb nog zoveel dingen te leren...
  • EricWEricW FlevolandPosts: 14Members
    Hoi Henk, leuk initiatief en dank daarvoor!

Ik ben wel geinteresseerd, niet helemaal blanco meer maar nog genoeg te leren. Ik zou wel meer willen weten hoe een thema nou opgebouwd is, en ook zou ik wat meer willen weten hoe je nou een foto wat kan bewerken (maar daar is een photoshop-middag misschien meer voor geschikt ;-)).
    Best regards, Eric
  • Henk VrieselaarHenk Vrieselaar Lemmer, The NetherlandsPosts: 1,771Members
    on 1329623100:
    Ik zou wel meer willen weten hoe een thema nou opgebouwd is.
    Daar heb ik hier wat over geschreven.
  • EricWEricW FlevolandPosts: 14Members
    Ah, die heb ik gemist dus dank daarvoor! Nu hoef ik ook niet meer naar de gebruikersdag ;-)
    Best regards, Eric
  • Henk de SainHenk de Sain BlaricumPosts: 11Members
    Zo'n gebruikersdag is altijd gezellig en je steek er altijd WAT van op. We moeten wat invulling gaan geven.

Eerst kijken of er belangstelling voor is en dat is het meest kritische punt van slagen.

Henk de Sain
  • Ton HaexTon Haex Nijmegen, The NetherlandsPosts: 19Members
    Ik kijk weer eens op het forum en zie deze oproep. Lijkt me leuk om ook eens andere RW gebruikers en/of developers te zien.
    Noteer mij maar. Ben benieuwd naar de datum en of ik dan ook daadwerkelijk kan.
    En lukt het met de RW gebruikersdag? Is er al een datum?

Leave a Comment

bolditalicunderlinestrikecodeimageurlquotespoiler