Goedendag.
Mogelijk dat iemand hier een antwoord op heeft.
Ik heb een stack pagina aangemaakt met de tsooj "newsticker".
Deze pagina via pluskit naar mijn homepage geïmporteerd.
Klopt het dat pluskit geen folder maakt?
Daarnaast vraag ik me af waarom de kleur die ik aan de tekst in de newsticker, wel in RW verandert maar niet als ik de pagina heb geupload.
Groet...
Comments
Kun je een url geven of eventueel een iets meer exacte uitleg van de achtereenvolgende stappen?
|| themes || collage-styles || carousel styles || kwix styles ||
sign up for my newsletter
newsticker
Ik vrees dus dat je iets fout doet ....
site2
site3
site4
site5
site6
site7
http://www.batavorum.com/
(de nieuwsticker is in het geel)
Echter op de printscreen is te zien, dat ik de kleur naar een lila heb veranderd.
Met de folder bedoel ik het mapje wat je in finder ziet en overzet met een ftp programma naar de server.
Is het ook mogelijk om de newsticker in de Introstack (van Joe Workman) te plaatsen?
Ik probeerde even zelf uit en alles is ok (zie bijlage).
Misschien even proberen met enkel de newsticker stack op een pagina te plaatsen (zoals ik deed) en dan gewoon via uw pluskit in de gewenste pagina neer te zetten.
site2
site3
site4
site5
site6
site7
De pagina heet nieuwsticker.
Maar dan krijg je het nieuws gewoon in de middelste content (waar het wapen van de band staat).
Echter met pluskit heb ik de nieuwssticker dus in de sidebar gekregen.
Alleen de kleur die ik in zowel de nieuwsticker pagina als in de Home pagina lila heb, blijft geel (wat ik niet wil) op het www...
Zie de pluskit pagina op de eerste printscreen... daar staat het blauwe bolletje nog achter..., moet ik deze pagina niet ook naar de server uploaden?
Pluskit en blauwe bolletjes hoeft u zich niet aan te trekken - bij export wordt alles automatisch meegenomen in je map die wordt aangemaakt tijdens het exporteren. Als je de map opent die werd aangemaakt zal je een mapje vinden Pluskit vinden met daarin een index file.
site2
site3
site4
site5
site6
site7
Daar bleef het niet bij....
Ik raak steeds verder van mijn doel af.
Heb uit armoe de newsticker maar uit gezet en het nieuws gewoon in de sidebar gezet.
1) ik kreeg de kleur niet zoals ik wilde.
2) als ik de newssticker styled stack doe, kan ik de kleur veranderen maar beweegt de tekst niet.
3) als ik de newssticker custum stack doe, dan beweegt de tekst maar kan ik de kleur niet veranderen.
Gek word ik er van.
En dat kan ik dus nergens terug vinden..., dus vraag me af of dit wel klopt.
Als je theme beschikt over een extra content area kun je de newsticker direct daar in plaatsen.
Groet,
Joost
Extend the default Publishing features of RapidWeaver with the Publisher stacks set.
Add a Flash alike Intro to your site with the Fancy Intro stacks set.
Looking for a free stacks element that comes with a responsive approach?
Hoi Joost.. heb eigenlijk geen idee wat een minimale project file is ...:blush:....
Ik krijg nu niet eens meer een testpagina met een nieuwsticker running..,.
Groet,
Joost
Extend the default Publishing features of RapidWeaver with the Publisher stacks set.
Ik stuur het je zo op..
groet.
Het probleem zat hem vooral in het uploaden van niet alle gegevens.
Ik loaden de pagina op waarin de newsticker stack in verwerkt zat en de folder van de newssticker stackpagina zelf...
Wat ik niet heb geupload en van wezenlijk belang is is de "files-folder" waarin ook wezenlijke data zat mbt tot de stack...
Problem solverd (ftm)
Begrijp ik goed dat PlusKit gewoon bestaande pagina's aanpast, en die folder en file-naam daar gewoon voor spek en bonen staan en nooit op een server terecht komen?