Realmac Software

Welcome to the RapidWeaver Community Forums, where you can chat with RapidWeaver users from around the world!

Resources

Ik ben nieuw op dit forum, dus hallo allemaal.
Op mijn website met korte verhalen gebruik ik af en toe een foto. Het betreft de pagina N.O. Groningen. http://www.allaard.nl/2012/N.O. Groningen.html Een vergroting sla ik op in de resources. Als je op de foto klikt krijg je de vergroting te zien in een nieuwe pagina. Deze moet je sluiten om terug te keren naar het verhaal. Niet al mijn lezers begrijpen dat. Is het mogelijk de vergroting van een link of bv een kruis te voorzien om terug te keren naar de oorspronkelijke pagina?
Bij voorbaat dank.

Comments

• Henk VrieselaarHenk Vrieselaar Lemmer, The NetherlandsPosts: 1,767Members
    Welkom op het forum!

De meest simpele methode is met de plugin Pluskit. Daar heb ik hier al eens iets over geschreven (lees het tweede stukje over de Lightbox).
    Een voorbeeld zie je hier wanneer je op het een afbeelding klikt. Als je meerdere plaatjes op een pagina hebt, zoals op deze pagina, zie je links en rechts pijltjes in de Lightbox; je kunt er dan dus gewoon doorheen 'bladeren' zonder opnieuw te hoeven aanklikken.

Daarnaast zijn er ook verschillende stacks te krijgen die hetzelfde kunnen, maar daar heb je de Stacsk2 plugin voor nodig. Hier heb ik een voorbeeld van de schitterende El-Dorado stack. Klik maar eens op dat plaatje met die 5. Je kunt er ook teksten inzetten, klik maar op de rechts en links pijltjes bovenaan. Iets ingewikkelder in te stellen maar erg fraai effect.

Succes!
    Henk
  • allaardallaard Posts: 3Members
    Bedankt Henk,
    ik ga het proberen met El Dorado.

Leave a Comment

bolditalicunderlinestrikecodeimageurlquotespoiler