Rapidweaver asks to buy stacks (which I already did in the past)

Hi

I removed in folder Apps an older version of Rapidweaver Classic with CCleaner. But apparently it removed to much. Now I cannot stop Rapidweaver Classic anymore (right click on icoon Rapidweaver & Stop). I have to cancel it. (HAS BEEN SOLVED…)

It also asks to Buy Stacks. But I have already bought that in the past. Unfortunately a Serial Number is not known.

What should I do to repair this Stack-issue?

Cheers
Rudolph Smits, Netherlands

Hoi Rudolph,

Het klinkt als dat CCleaner de Stacks-licentiesleutel heeft verwijderd. Dat is over het algemeen een probleem met dat soort software: die heeft geen idee waar het naar kijkt, en verwijdert lukraak bestanden waarvan het denkt dat je ze niet meer nodig hebt. Soms gaat het daarbij dus te ver, zoals nu bij jou het geval is.

Mijn advies: gebruik NOOIT CCleaner of vergelijkbare software. Ze doen meer kwaad dan goed. Maar goed - daarmee heb je je Stacks-licentie nog niet terug.

Hiermee kan niemand hier je helpen - ik adviseer je om contact op te nemen met YourHead Software (de makers van Stacks) en te vragen of zij je je licentiesleutel kunnen mailen.

Groet,
Erwin

Dank Erwin. Op externe harddisk vond ik nog e-mail bestanden. Ik ga kijken of het aankoopbericht er nog ergens is. Hopelijk vind ik dan het gevraagde serienummer.
En anders inderdaad Yourhead SW.

Maar nogmaals dank voor je snelle reactie!

Met vriendelijke groet, Rudolph Smits