Rapidweaver deskundige in Amsterdam

Ik zoek iemand in de buurt (Amsterdam) die mij kan helpen met een verwerking van mijn youtubefilmpjes op mijn website (schimmelpennink.nl). Via een kort forum-dispuut (met ene Erwin uit het zuiden des lands), kwamen we er niet helemaal uit. Een consult bij mij thuis zou wellicht het handigst zijn. Maar omdat het vermoedelijk om iets simpels zal zijn, leek een afspraak met iemand ver uit de buurt wat onhandig. Hij adviseerde dan ook iemand via dit forum te zoeken die in de buurt woont. We doen een poging tot moedig voorwaarts. mvg Ton

Hoi Ton,

Een dispuut hadden we niet toch? Althans zo heb ik het niet ervaren.

Ik ben zelf een professional, maar mijn agenda zit vol met mijn eigen klanten en opdrachten, dus ben ik niet in de gelegenheid om je op locatie te helpen. Dat is wat ik bedoelde met mijn antwoord. Als dat anders overkwam, dan hierbij mijn excuses.

Groet,
Erwin

Sorry Erwin, voor het taalkundig misverstand. Het is precies zoals je meldt. Ik zoek dus een kenner van RW in de regio Amsterdam, die me zou kunnen helpen. Ik dank jou voor je reactie. En wacht verder graag af of iemand uit amsterdam dit leest en wil helpen. hg Ton

1 Like