CMS webshop pay stack

Hello,

What can i use to build a nice webshop with a CMS pay stack that can do payments via iDeal en let the customer do the stock control add en remove items on his own on the site.

These are nice stacks en plugins but they don’t have a CMS system for the customer to do add en remove items:
Payloom 3
Rapidcart4
Rapidcart

I use the theme Tesla pro.
www.harderwijk.biz

Please think allong and we will maybe build something special!! i hope you can help me out of here thanks.

Hope to here from you.

Ab Labbari

Rapidcard 4 ondersteunt ideal d.m.v. intergratie betaal portal mollie echter is dit geen CMS. Wil je een webshop cms integreren in rapidweaver is denk ik cardloom de beste oplossing http://cartloom.com. (Yabdab is ook de maker van de plugin payloom die je op je testsite hebt gebruikt.) Betalen kan in cardloom met o.a. paypal (paypal saldo kun je ook opwaarderen met ideal https://www.paypal-opwaarderen.nl/nl/opwaarderen) en met creditcard. Ook direct order mogelijk zodat de klant een mail krijgt met de betaalgegevens. De klant kan dan zelf met ideal het geld over maken. Is direct met ideal online betalen echt een must kun je natuurlijk altijd een verzoek indienen bij mike (van Yabdab) om cardloom te koppelen aan een nederlandse betaal portal zoals mollig en sissow. Niet geschoten is altijd mis en vragen kan altijd.

P.S. een kleine tip
Voor de vindbaarheid van je site is een .biz extensie niet niet handig. De meeste nederlanders zoeken met www.google.nl en dan kun je het beste een .nl extensie gebruiken. Bijvoorbeeld www.modeharderwijkverkoopenadvies.nl (deze is nog beschikbaar). De site zet je in dit domein en vervolgens link je www.harderwijk.biz door naar www.modeharderwijkverkoopenadvies.nl. Op je drukwerk, folder, vervoermiddel en e.d. gebruik je www.hardwijk.biz (makkelijk te onthouden) en voor je vindbaarheid in google zet je dus de site in een ander domein met de relevante zoekwoorden. De volgende stap is een goede meta description met de zoekwoorden waar je op gevonden wilt worden. goede headers met ook weer deze zoekwoorden en goede content met 2/3 keer deze woorden en foto’s waarbij in de alttag deze woorden ook weer terug komen. En het mooie is dit kan allemaal vrij makkelijk met rapidweaver. Wel veel werk maar het is niet moeilijk en hier is veel over te vinden op het net.

Vrolijke groeten,

Harry

Rapidcart Pro Advanced can do online administration/stock management since version 4 and supports iDEAL via Mollie. What are you waiting for :wink:, give the demo-version a try:

(In het Engels dan maar)

– updated URL and productname due to wrong spelling :hushed:

Just to note that plugin’s name is RapidCart Pro (with T not D).
Correct product page is https://4gnd.com/rapidcartpro.

Sorry, I’m not sure what ‘online administration’ means. Does it mean that a client can add or remove or edit existing products in the shop via a web browser and without having a copy of Rapidweaver?

Thanks

At the moment, products can be added using RapidWeaver only.
Stock can be managed online without RapidWeaver.

https://tls.4gnd.com/rw/rapidcartpro/manual/#online-administration

Hoi Eric

Bedankt voor je reactie, waar vind ik een demo van de advanced versie daar zit namelijk cms voorraad beheer in als het goed is… met de link kom ik uit op de Rapidcart pro versie en niet de advanced.

Dag Harry

Bedankt voor je reactie, Cartloom ondersteund dacht ik geen online voorraad beheer buiten Rapidweaver om… wat betreft het domein dat is een tijdelijke waar ik testen op draai maar toch bedankt voor de tip hoor!!

Ik denk dat Rapidcart Pro Advanced 49.95,- het meest dichtbij komt wat ik wil… is dit dan ook de enige plugin?? daar zit namelijk voorraad en administratie beheer in online buiten Rapidweaver om als het goed is benaderbaar… weet iemand waar ik de productpagina kan vinden en een demonstratie kan zien van het product en hoe het werkt voordat ik op koop over ga!

Ben van plan het thema Boutique te gebruiken spreekt mij erg aan en is geoptimaliseerd voor Rapidcart.

RapidCart Pro 4 Advanced
Advanced
New License
€ 59.95
Advanced
Upgrade from RC3
€ 49.95

Dank jullie vast.

Groetjes.

Thanks. I think the killer feature will be the ability to add/remove/edit products via a web browser. One day, I’m sure…:sunglasses:

RapidCart Pro seems two have to versions: Basic and Advanced (see website). The Rapidcart Pro Advanced seems to be the one having the online administration and stock management as described by Rob:

https://4gnd.com/rapidcartpro/comparison-table/

I don’t know if the download version for a testdrive is the Basic or Advanced :smirk:. One of the poster above is Rob who is affiliated with the development, if you post in English he can read it as well and can jump in for detailed questions :wink:

Thanks, @EricW, for your kind support.
Yes, I’m in charge of RapidCart Pro frontend development (HTML, CSS, PHP and MySQL).
If you have questions, please let me know them in English language.

Thanks Eric!! i will ask Rob for some more answers

Hi Rob

I am looking for a online stock manage pluging, is Rapidcart 4 advanced able to do that?? ad/remove en change items en products online for the seller.

Hope to here from you.

Thank you.

As said, currently products must be added through RapidWeaver only.
Stock management, available in Advanced version, is handled online and doesn’t require re-publishing.

RapidCart Pro is a constantly evolving product so completed product management will be introduced in a future update.
At the moment we have no timeplan for the release of this functionality.

1 Like

Rob, Did you ever find a solution to you requirement? I need the exact same thing now for a client. A web browser interface to all the customer to Add/Edit/Remove products without the need for ME or Rapidweaver.

regards
John

No news for you, sorry.

Hi Rob,

Do you support Belgian systems like Bancontact? Most people pay this way.
Thanks, Joris